انسان برای زندگی، نیازمند الگو است

انسان برای زندگی، نیازمند الگو است

   حجت الاسلام والمسلمین جواد میرزایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در مراسم دهه اول ایام فاطمیه که به همت حوزه علمیه خواهران در مسجد جامع گرمی برگزار شد؛ انسان را در زندگی نیازمند الگو دانست و بیان داشت: انسان حتی اگر در اوج کمال هم باشد نیازمند الگو بوده و برترین الگو برای زنان و مردان جامعه اسلامی حضرت زهرا (س) است.  

    وی در ادامه؛ اهل بیت حضرت رسول اکرم (ص) را بهترین الگو برای جامعه جهانی معرفی کرد و اظهار داشت: اگر انسان کمالات می خواهد، اگر انسان می خواهد از هر پلیدی به دور باشد به اهل بیت حضرت محمد(ص) چنگ زند چرا که مسیر هدایت از باب ایشان می گذرد.

    حجت الاسلام والمسلمین جواد میرزایی اهل بیت حضرت رسول اکرم(ص) را به مثابه کشتی نوح دانست و گفت: در طوفان های جهالت و گمراهی و در ایام فتنه و طغیان گناه، به رسول خدا(ص) تمسک کردن مهمترین راه نجات است. و هرکس به خانواده نبوت تمسک نکند غرق می شود و دوری از ایشان یعنی رفتن در آغوش هلاکت.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان؛ حضرت زهرا (س) را برترین زنان جهان معرفی کرد و افزود : ایشان از جهت عبادت ، تربیت فرزندان، رفتار با همسایگان و…. نمونه زنان عالم است.

    وی در پایان بیان داشت: زنان جامعه اسلامی باید برای درخشیدن در دنیا، نسبت به مقام معنوی و تربیتی حضرت زهرا (س) بصیرت و آگاهی داشته باشند و با پیاده کردن روش های تربیتی آن حضرت در خانواده خود، زندگی خدا محور داشته باشند.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی مداحی، سینه زنی و قرائت حدیث شریف کساء بود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.